مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 10:432023-02-15سياسي

بهشت گمشده گردشگری محروم از زیرساخت ها/ صدور 1100 پروانه مجوز صنایع دستی در بهشهر


سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بهشهر با بیان اینکه طرح جامع گردشگری نیاز شهرستان بهشهر است و باید این طرح اجرایی شود، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهشهر، عبدالجواد رحمانی خلیلی پیش از ظهر امروز در نشستی با نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تلاش برای رفع مشکلات در  بخش گردشگری مهم است و باید از فرصت ها و ظرفیت ها استفاده کرد.

وی گفت: از صنعت گردشگری به عنوان صنعتی پردرآمد بهره برداری درستی انجام نشد و باید در این بخش و فراهم کردن زیرساخت ها تلاش بیشتری انجام شود.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بهشهر با بیان اینکه طرح جامع گردشگری نیاز شهرستان بهشهر است و باید این طرح اجرایی شود، گفت:  بهشهر به عنوان شهر تاریخی، میراثی و گردشگری نیازمند طرح جامع گردشگری و زیرساخت های این صنعت است.

رحمانی خلیلی با بیان اینکه بهشهر فاقد هتل مناسب چند ستاره برای گردشگران و توریست است، خاطر نشان کرد: با توجه به ظرفیت بالای شهرستان بهشهر در بخش گردشگری و تاریخی بودن این شهرستان باید زیرساخت لازم برای توسعه  گردشگری و اقتصادی انجام شود و بلید در این بخش و توسعه گردشگری ضمن فراهم کردن زیرساخت ها از توان محلی و بومی استفاده و برای رفع مشکلات گام برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهشت گمشده گردشگری محروم از زیرساخت ها/ صدور 1100 پروانه مجوز صنایع دستی در بهشهر

بهشت گمشده گردشگری محروم از زیرساخت ها/ صدور 1100 پروانه مجوز صنایع دستی در بهشهر