مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 10:202023-02-15اقتصادي

واگذاری 3000 وانت و ون باری بهمن موتور به مددجویان کمیته امداد


کمیته امداد امام خمینی(ره) با بهمن موتور تفاهم نامه ای در خصوص فروش 3هزار دستگاه خودرو وانت و ون اینرودز به منظور اشتغالزایی و درآمد پایدار امضا کردند.

- کمیته امداد امام خمینی(ره) با بهمن موتور تفاهم نامه ای در خصوص فروش 3هزار دستگاه خودرو وانت و ون اینرودز به منظور اشتغالزایی و درآمد پایدار امضا کردند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از گروه بهمن، محمد ضرابیان مدیرعامل بهمن موتور در جلسه امضا این تفاهمنامه گفت: بهمن موتور محصولات متنوعی دارد که تمامی اقشار با سطوح درآمدی و نیازهای متفاوت می توانند از آن استفاده کنند.

وانت های تولیدی بهمن موتور محصولی شناخته شده است که مورد توجه افراد مختلفی قرار گرفته و توانسته بسیاری را به درآمد پایدار و مطمئن برساند.

مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی هدف از امضای این تفاهمنامه را توانمندسازی مددجویان این مجموعه عنوان کرد و یادآور شد: با اجرایی شدن این تفاهمنامه مددجویان این کمیته می توانند به درآمدی پایدار دست پیدا کنند.

وی در همین رابطه افزود: در کمیته امداد دو دسته مددجو وجود دارد.

برخی از آنها به دلیل بیماری یا کهولت سن قادر بر ایجاد درآمد برای خود نیستند اما دسته دوم کسانی هستند که اگر هدفمند و هوشمندانه تسهیلات دریافت کنند، می توانند روی پای خود بایستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 3000 وانت و ون باری بهمن موتور به مددجویان کمیته امداد

واگذاری 3000 وانت و ون باری بهمن موتور به مددجویان کمیته امداد