مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 10:062023-02-15سياسي

راه اندازی سینمای دیجیتال در شهرستان مسجدسلیمان


سینمای دیجیتال شهرستان مسجدسلیمان در مراسمی به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مراسم سید ستار فاطمی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان، در کنار ابراز خوشحالی از روشن شدن چراغ سینما در این شهرستان گفت: پیرو مصوبات سفر اخیر وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهریور ماه سال جاری به مسجدسلیمان و پیگیری های مسؤولان محلی و نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی یک سیستم دیجیتالی سینما به شهرستان اختصاص یافت که یکی از مطالبات دیرینه شهروندان عزیز مسجدسلیمانی بود.

همچنین معاون هنری و سینمایی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در این مراسم اظهار داشت: توسعه و تجهیز سینماها یکی از سیاست های اصلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بوده و مصمم هستیم سینماهای غیرفعال به سیستم دیجیتال تجهیز شوند.

سید امین سپهریان خاطرنشان کرد: اکران فیلم های سینمایی در مجتمع های فرهنگی و سینماها می تواند نقش بسزایی در توسعه و گسترش فعالیت های فرهنگی و سینمایی در استان داشته باشد.

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی هم با اعلام حمایت همه جانبه از حوزه فرهنگ و هنر گفت: در روزهای کرونایی که حوزه فرهنگ و هنر متضرر شد پیگیری و ارایه خدماتی که بتواند بخشی از آسیب های این حوزه را جبران کند در دستور کار اینجانب ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سینمای دیجیتال در شهرستان مسجدسلیمان

راه اندازی سینمای دیجیتال در شهرستان مسجدسلیمان