مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 10:032023-02-15اقتصادي

نرخ با سوادی بوشهری ها پس از انقلاب به بیش از 97درصد رسید


مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، نرخ باسوادی در استان بوشهر حدود 39 درصد بود که اکنون به 97.

92 درصد رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سید عباس موسوی نژاد مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر صبح امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، نرخ باسوادی در استان بوشهر حدود 39 درصد بود که اکنون به 97.

92 درصد رسیده بنابراین ما برای باسواد کردن تمام افراد جامعه از همه ظرفیت موجود بهره می بریم.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: جمهوری اسلامی ایران در راستای زدودن بی سوادی و افزایش نرخ سواد در جامعه به ویژه در روستا های دوردست، اهتمام جدی داشته و در استان بوشهر نیز اقدامات ارزشمندی انجام شده است.

  وی بر تلاش همه جانبه دستگاه های مرتبط و ضرورت توسعه آموزش و سواد و کاهش بی سوادی تاکید کرد و اعلام داشت: کاهش نرخ بی سوادی، شناسایی بی سوادان و موفقیت در ادامه تحصیل بازماندگان از تحصیل نیازمند همت و برنامه ریزی جدی در سطح استان و شهرستان ها است.

  موسوی نژاد با بیان اینکه  تشکیل شورای پشتیبانی و ستاد انسداد مبادی بیسوادی در شهرستان های استان بوشهر ضروری است، تاکید کرد: مقرر داشت با هماهنگی در سطح استان و شهرستان ها، از ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ با سوادی بوشهری ها پس از انقلاب به بیش از 97درصد رسید

نرخ با سوادی بوشهری ها پس از انقلاب به بیش از 97درصد رسید