مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 10:032023-02-15اقتصادي

فعالیت 50 شرکت در هفتمین نمایشگاه فرصت ‎های سرمایه گذاری 3 شهر مازندران


50 شرکت صنعتی، تولیدی و دانش بنیان در نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری شهرستان های آمل، نور و محمودآباد به میزبانی آمل فعالیت می کنند.

- سید عباس حسینی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان آمل، اظهار کرد: هفتمین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری شهرستان های آمل، نور و محمودآباد از صبح فردا به میزبانی آمل کار خود را آغاز می کند.

وی افزود: یکی از مهمترین مزایای برگزاری هفتمین همایش سرمایه گذاری شهرستان های آمل، نور و محمودآباد برپایی نمایشگاه در کنار آن است همچنین نمایشگاه فرصت ها و توانمندی های سرمایه گذاری با حضور 50 شرکت صنعتی، تولیدی و دانش ‎بنیان از شهرهای آمل، نور و محمودآباد در 39 غرفه شرکت دارند.

فرماندار ویژه آمل تصریح کرد: این نمایشگاه با آغاز فعالیت ها در صبح روز پنج شنبه به مدت یک روز برای بازدید عموم در محل دانشگاه غیرانتفاعی شمال برگزار می شود.

حسینی با بیان اینکه از بین شرکت های حاضر در نمایشگاه، تعداد 10 شرکت دانش بنیان هستند تا شاهد پویایی، رشد و تحرک سرمایه ‎گذاری در سه شهر مازندران باشیم، خاطرنشان کرد: هفتمین همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری شهرستان های آمل، نور و محمودآباد بهترین فرصت برای شناسایی و احیای ظرفیت های مغفول مانده است تا با شناسایی ظرفیت های سرمایه گذاری در مازندران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 50 شرکت در هفتمین نمایشگاه فرصت ‎های سرمایه گذاری 3 شهر مازندران

فعالیت 50 شرکت در هفتمین نمایشگاه فرصت ‎های سرمایه گذاری 3 شهر مازندران