مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 09:502023-02-15سياسي

بخش بزرگی از پایان نامه ها علم نافع نیست


در اولین نشست شورای عالی «نشان عالی دانش» موضوعاتی پیرامون کاربردی نبودن پایان نامه ها، عدم توازن بین علوم کاربردی و بنیادی و گستره جغرافیایی نشان عالی دانش مطرح شد.

- در اولین نشست شورای عالی نشان عالی دانش موضوعاتی پیرامون کاربردی نبودن پایان نامه ها، عدم توازن بین علوم کاربردی و بنیادی و گستره جغرافیایی نشان عالی دانش مطرح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، اولین نشست شورای عالی نشان عالی دانش با حضور دکتر غلامعلی حداد عادل، دکتر سید علیرضا مرندی، دکتر محمدرضا عارف، دکتر رضا فرجی دانا، دکتر غلامعلی افروز، دکتر موسوی موحدی و دیگر اعضای این شورا از دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران به ریاست دکتر سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران برگزار شد.

سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران در اولین نشست شورای عالی نشان عالی دانش دانشگاه تهران که در سالن شورای دانشگاه برگزار شد، بر ضرورت توجه بیشتر به تکریم عالمان و دانشمندان در جامعه تاکید کرد و گفت: لازم است سازوکارهای علمی و اجرایی به منظور شناسایی و معرفی عالمان و دانشمندان تأثیرگذار شکل بگیرد تا ضمن معرفی این شخصیت ها به جامعه علمی و عامه مردم، به توسعه گفتمان علمی در کشور، گسترش روحیه علم گرایی و ترویج علم در کشور نیز کمک شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش بزرگی از پایان نامه ها علم نافع نیست

بخش بزرگی از پایان نامه ها علم نافع نیست