مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 09:452023-02-15پزشكي

مرادی: 11 هزار استخدام مشکل کمبود پرستار را حل نمی کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فریدون مرادی، با اشاره به کمبود پرستار در بیمارستان ها و مراکز درمانی، با توجه به مصوبه وزارت بهداشت برای جذب 11 هزار پرستار و کادر درمانی، - عضو شورای عالی نظام پرستاری گفت: جذب 11 هزار نیروی کادر درمان که وزارت بهداشت اعلام کرده است کافی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فریدون مرادی، با اشاره به کمبود پرستار در بیمارستان ها و مراکز درمانی، با توجه به مصوبه وزارت بهداشت برای جذب 11 هزار پرستار و کادر درمانی، اظهار کرد: بیمارستان ها و مراکز درمانی با کمبود شدید نیروی پرستاری مواجه هستند، لذا جذب 11 هزار نیروی کادر درمان که توسط وزارت بهداشت اعلام شده است، کافی نیست؛ زیرا ما بیش از 100 هزار نفر کمبود نیروی پرستاری داریم و جذب 11 هزار نفر تأثیری چندانی به حال پرستاران و بیماران ندارد.

وی ادامه داد: حداقل انتظار ما، استخدام 25 هزار نیرو فقط در حوزه پرستاری است و لازم است که اولویت جذب با پرستاران طرحی، تمدید طرحی، شرکتی و 89 روزه در دوران کرونا باشد؛ زیرا این افراد در شرایط سخت امتحان خودشان را پس داده و از تلاش و ایثار چیزی دریغ نکرده اند.

مرادی اضافه کرد: در دوران کرونا پرستاران در ابتدا با ویروسی ناشناخته روبه رو بودند و نحوه درمان و مبارزه با این بیماری را نمی دانستند و ایثار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرادی: 11 هزار استخدام مشکل کمبود پرستار را حل نمی کند

مرادی: 11 هزار استخدام مشکل کمبود پرستار را حل نمی کند