مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 09:452023-02-15اجتماعي

بازگشایی 175 مسیر ارتباطی روستایی استان قزوین


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: 175 مسیر ارتباطی روستایی استان که به دنبال بارش برف و کولاک اوایل هفته مسدود شده بود، - بازگشایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جواد حق لطفی گفت: برف و کولاک در اوایل هفته جاری موجب انسداد 186 راه ارتباطیبازگشایی 175 مسیر ارتباطی روستایی استان قزوین روستایی در استان قزوین شد.

وی گفت: 11 راه روستایی استان همچنان مسدود است که راهداران برای بازگشایی آنها در حال فعالیت هستند.

این مسئول خاطرنشان کرد: بارش برف و کولاک در ماه جاری سه بار و در بعضی مسیرهای روستایی استان قزوین چهار بار موجب انسداد راه ها شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای اضافه کرد: با وجود انسداد راه های روستایی با تلاش راهداران و عملیات برف روبی، شن و نمک پاشی از انسداد راه های شریانی شامل آزادراه ها و بزرگراه ها، جاده های اصلی و گردنه های برف گیر پیشگیری شد.

حق لطفی اعلام کرد: 300 راهدار به همراه 296 دستگاه انواع ماشین آلات در طرح زمستانه راهداری به طور شبانه روزی آماده خدمت رسانی هستند.

وی بیان کرد: شن و ماسه به میزان کافی برای عملیات برف روبی و جلوگیری از انسداد راه های ارتباطی نیز در 24 راهدارخانه استان انبار و ذخیره سازی شده و در زمان بارش برف مورد استفاده راهداران قزوینی قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی 175 مسیر ارتباطی روستایی استان قزوین

بازگشایی 175 مسیر ارتباطی روستایی استان قزوین