مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 09:252023-02-15سياسي

قرآن همدلی و یکپارچگی را بر ما واجب کرده است


قرآن، همان طور که نماز و زکات و غیره را بر ما واجب کرده، همدلی و وحدت و یکپارچگی را هم بر ما واجب کرده و باید به عنوان یک فرهنگ به آن توجه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی صبح چهارشنبه در دومین اجلاس منطقه ای وحدت اسلامی اظهارکرد: امیدواریم این جلسات، گام های اولیه ای برای هدف نهایی همه دلسوزان و آن ایجاد امت واحده اسلامی و اتحادیه کشورهای اسلامی باشد.

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: شعار وحدت ریشه در کجا دارد؟ آیا فقط یا شعار سیاسی و ایرانی و شیعی است؟ هیچکدام آن ها نیست و ریشه آن ها در کتاب آسمانی است.

وی بیان کرد: قرآن، همان طور که نماز و زکات و غیره را بر ما واجب کرده، همدلی و وحدت و یکپارچگی را هم بر ما واجب کرده و باید به عنوان یک فرهنگ به آن توجه شود.

نورمفیدی گفت: همه امت اسلامی باید حول پرچم وحدت حرکت کنند و بهترین شاهد این مطلب این است که زمانی که به تاریخ و بزرگان اسلامی مراجعه می کنیم، همه از پرچم داران و مروجان شعار وحدت بوده اند و به عنوان یک تکلیف به آن توجه داشتند.

امام جمعه گرگان با اشاره به بزرگان شیعه و سنی که شعار وحدت را سرداده اند، ادامه داد: امروز رهبر معظم انقلاب از پرچم داران این فرهنگ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرآن همدلی و یکپارچگی را بر ما واجب کرده است

قرآن همدلی و یکپارچگی را بر ما واجب کرده است