مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 09:002023-02-15بين الملل

یوفوها در کدام ایالت های آمریکا بیشتر دیده شده اند؟


نقشه ای که «مرکز ملی گزارش یوفوها» منتشر کرده است، تعداد موارد مشاهده اشیای پرنده ناشناس(یوفوها) را در ایالت های آمریکا نشان می دهد.

- نقشه ای که مرکز ملی گزارش یوفوها منتشر کرده است، تعداد موارد مشاهده اشیای پرنده ناشناس(یوفوها) را در ایالت های آمریکا نشان می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دیلی میل، داده ها نشان می دهند که بیش از 26 هزار شیء پرنده ناشناس یا یوفو (UFO) طی پنج سال گذشته در آسمان آمریکا پرواز کرده اند.

نقشه ای که از مرکز ملی گزارش یوفوها (NUFORC) به دست آمده است، تعداد مشاهده ها طی پنج سال اخیر را در هر ایالت آمریکا نشان می دهد که کالیفرنیا با 2661 مورد، فلوریدا و پس از آن نیویورک در صدر قرار دارند.

اگرچه دولت آمریکا هنوز مردم را در مورد اشیای ناشناس آگاه نکرده است اما ایالت های صدر فهرست، پایگاه های اصلی نیروی هوایی این کشور هستند که معمولا فناوری های جدید بالدار را آزمایش می کنند.

این در حالی است که سه شیء ناشناس پرنده اخیرا بر فراز آلاسکا، کانادا و مونتانا سرنگون شدند و پنتاگون احتمال ارتباط این اشیا با فرازمینی ها را رد نمی کند.

شیء کشف شده در روز یکشنبه، به عنوان یک ساختار هشت ضلعی بدون سرنشین با قابلیت های نظارتی بالقوه و رشته های متصل به آن توصیف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یوفوها در کدام ایالت های آمریکا بیشتر دیده شده اند؟

یوفوها در کدام ایالت های آمریکا بیشتر دیده شده اند؟