مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 08:492023-02-15سياسي

کمبود نیروی کار در منطقه آزاد ارس/ از تمرین اقتصاد بدون نفت تا مسافرت 5 میلیون نفر


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: آمار اشتغال 3700 نفری سال 84 اکنون به 19 هزار نفر رسیده و در جلفا نه تنها بیکار نداریم بلکه با کمبود نیروی کار نیز مواجه هستیم که از ظرفیت شهرهای مجاور در حال تامین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، مجید کیانی امروز در نمایشگاه ارس اکسپو 2023 در نمایشگاه بین المللی تبریز با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص تبیین اقدامات حماسی صورت گرفته در چهار دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: 18 سال از عمر منطقه آزاد ارس به عنوان موهبت نظام جمهوری اسلامی ایران به جلفا، خداآفرین و منطقه شمالغرب می گذرد، جلفایی که قبل از تاسیس ارس توسعه پایداری نداشته است.

تمرین اقتصاد بدون نفت  وی با اشاره به سرمایه گذاری 4.

8 میلیارد دلاری در بخش های مختلف منطقه از جمله حوزه های اقتصادی، عمرانی گردشگری و زیرساختی افزود: آثار این سرمایه گذاری ها مشهود است و در قیاس با شهرهای مشابه شاهد رشدی متفاوت و بهتر در جلفا به واسطه وجود منطقه آزاد ارس هستیم و نکته مهم این است که این پیشرفت حاصل استفاده از بودجه عمومی دولتی نبوده و توسط بخش خصوصی صورت گرفته و در واقع نوعی تمرین اقتصاد بدون نفت است.

 ایجاد 12 خوشه حوزه صنعت در هفت زون و فعالیت 250 واحد مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از ایجاد 12 خوشه حوزه صنعت در هفت زون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود نیروی کار در منطقه آزاد ارس/ از تمرین اقتصاد بدون نفت تا مسافرت 5 میلیون نفر

کمبود نیروی کار در منطقه آزاد ارس/ از تمرین اقتصاد بدون نفت تا مسافرت 5 میلیون نفر