مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 08:452023-02-15فرهنگي

سینما نه نظام برده داری است و نه رستوران بین راهی!


چرا در این سینما همگی «دهان» شده اند؟ پس چه کسی قرار است «فکر» کند؟ دهان داران کی قرار است «فیلم» بسازند؟ بله، به هر دو طیف می توان گفت، جشنواره به هر حال می گذرد و به خاطره ها می پیوندد.

- چرا در این سینما همگی دهان شده اند؟ پس چه کسی قرار است فکر کند؟ دهان داران کی قرار است فیلم بسازند؟ بله، به هر دو طیف می توان گفت، جشنواره به هر حال می گذرد و به خاطره ها می پیوندد.

آنچه ادامه خواهد داشت، سینماست.

این بخشی از یادداشتی است که در آخرین شماره نشریه روزانه چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر، روز گذشته به مناسبت برگزاری مراسم اهدای جایزه های بخش تجلی اراده ملی، منتشر شد.

در این یادداشت که با عنوان یواش! سینما ادامه دارد به قلم علیرضا بهرامی نوشته شده، با انتقاد از برخی گفتار و رفتارهای طرفین درگیر در دو طیف فکری حاضر در حوزه سینما که در زمان برگزاری جشنواره فیلم فجر نمود یافت، آمده است: سینما نه نظام برده داری است که بگوییم کسی حرف نزند، نه رستوران بین راهی است که دیگر همدیگر را نبینیم و با هم کاری نداشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این یادداشت آمده است: چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر هم همان گونه که قابل پیش بینی بود، به سرانجامی رسید که در بیشتر زمینه ها برگزارکنندگان آن توانستند درنهایت بار فشارها را بشکنند و شرایط طبیعی را برقرار س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینما نه نظام برده داری است و نه رستوران بین راهی!

سینما نه نظام برده داری است و نه رستوران بین راهی!