مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 22:502023-02-14سياسي

500 برنامه در هفته تربیت اسلامی در استان بوشهر برگزار می شود


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: 500 برنامه در هفته تربیت اسلامی در استان بوشهر برگزار می شود.

- محمود حقدوست در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به مناسبت هشتم اسفند روز امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی برنامه های متنوعی در سطح استان بوشهر برگزار می شود.

وی از برگزاری 500 برنامه در هفته تربیت اسلامی در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: برگزاری همایش طلایه داران تربیت از برنامه های مهم در استان بوشهر است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان کرد: در همایش استانی طلایه داران تربیت از مربیان پرورشی، مدیران و معاونان، دانش آموزان و خانواده های فعال در حوزه امور تربیتی تجلیل می شود.

وی با اشاره به دیگر برنامه های هفته تربیت اسلامی، ادامه داد: معرفی شهید شاخص استان بوشهر و تجلیل از خانواده های معظم 14 شهید امور تربیتی از دیگر برنامه های مهم است.

حقدوست شرکت در نماز جمعه و سخنرانی مدیرکل و رؤسای شهرستان ها و مناطق در پیش از خطبه نمازجمعه را از دیگر برنامه های روز امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی عنوان کرد.

وی از برگزاری پویش سپاس مربی خبر داد و افزود: از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته تربیت اسلامی در استان بوشهر می توان به عطرافشانی گلزار شهدا، تور خبری و کارگاه دانش افزایی نو معلمان و دانشج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 برنامه در هفته تربیت اسلامی در استان بوشهر برگزار می شود

500 برنامه در هفته تربیت اسلامی در استان بوشهر برگزار می شود