مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 21:402023-02-14سياسي

43گروه جهادی و نیروهای مسلح در آواربرداری خوی همکاری می کنند


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی از همراهی و همکاری 43 گروه جهادی و یگان های نیروهای مسلح در آواربرداری در مناطق زلزله زده خوی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یاسر رهبردین عصر سه شنبه در جلسه ستاد هماهنگی بازسازی مناطق زلزله زده شهرستان خوی با قدردانی از همراهی و همکاری مردم و بویژه گروه های جهادی در کمک به زلزله زدگان خوی، اظهار کرد: یگان های نیروهای مسلح و گروه های جهادی در قالب 43 گروه در مناطق زلزله زده به ویژه روستاهای خسارت دیده در آوار برداری و تخلیه اساسیه منازل و گشایش معابر کمک می کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی افزود: بر اساس آخرین ارزیابی ها این زمین لرزه 72 روستای منطقه را تحت تأثیر قرار داده و در 15 روستای بخش فیرورق و مرکزی و شهر خوی و فیرورق به واحدهای مسکونی خسارت وارد ساخته است.

رهبردین با اشاره به بازدیدهای میدانی استاندار آذربایجان غربی از مناطق زلزله زده شهرستان خوی و صدور دستورات لازم برای تسریع در روند ارزیابی مناطق زلزله زده و آغاز آوار برداری در این مناطق افزود: با تکمیل کار ارزیابی از هفته جاری عملیات آوار برداری در شهر فیرورق و روستاهای خسارت دیده آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

43گروه جهادی و نیروهای مسلح در آواربرداری خوی همکاری می کنند

43گروه جهادی و نیروهای مسلح در آواربرداری خوی همکاری می کنند