مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 21:112023-02-14ورزشي

تارتار: بازیکنانی که می خواستیم به ذوب آهن نمی آمدند/از هواداران عذرخواهی می کنم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی تارتار سرمربی تیم ذوب آهن در نشست خبری پس از دیدار با سپاهان اظهار داشت: همانطور که دیروز گفتم، بازی زیبایی را شاهد بودیم، گل زودهنگام ما باعث شد ناخودآگاه عقب بکشیم، در نیمه اول شانس آوردیم که گلی دریافت نکردیم.

وی ادامه داد: داور نیز در نیمه نخست یک طرفه سوت زد، در شروع نیمه دوم غافل گیر شدیم، زورمان در صحنه گل به مغانلو نرسید و گل دوم را هم دریافت کردیم، در دقایق پایانی می توانستیم گل تساوی را بزنیم که متاسفانه گل نشد، سپاهان تیم بزرگی است و با این که 10 نفره بود، 4 گل برابر گل گهر به ثمر رساند.

تارتار در خصوص ابزار هجومی تیمش گفت: در کل 2 مهاجم داریم، سلیمانی و سالاری، گاهی اوقات از قریشی نیز در بخش هجومی استفاده می کنیم، سالاری برای این بازی آسیب دیده بود، سلیمانی مهاجم خوبی است اما بضاعت ما همین است و با مصدومیت باقرپسند نتواستیم جایگزینی پیدا کنیم.

سرمربی ذوب آهن در خصوص بودجه این باشگاه و تناسب این بودجه با جایگاه فعلی این تیم گفت: در مورد بودجه سایر تیم ها صحبتی ندارم اما جایگاه ما در پایان فصل مشخص می شود و هنوز هفته بیستم است.

  وی در رابطه با شعار هواداران سپاهان برای استعفای خودش از ذوب آهن گفت: من تجربه بازی در سپاهان را دارم و برای هواداران سپاهان احترام خاصی قائل هستم، وق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تارتار: بازیکنانی که می خواستیم به ذوب آهن نمی آمدند/از هواداران عذرخواهی می کنم

تارتار: بازیکنانی که می خواستیم به ذوب آهن نمی آمدند/از هواداران عذرخواهی می کنم