مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 19:102023-02-14اجتماعي

ایجادگالری ایثار و شهادت فرهنگیان و دانش آموزان درموزه دفاع مقدس


مدیرکل آموزش و پرورش لرستان از راه اندازی گالری ایثار و شهادت فرهنگیان و دانش آموزان در موزه دفاع مقدس این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا عزتی امروز عصر سه شنبه در بازدید از باغ موزه دفاع مقدس لرستان، به نقش دانش آموزان و فرهنگیان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: آموزش و پرورش لرستان 945 شهید دانش آموز و فرهنگی تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که لازم است به خوبی نقش آموزش و پرورش در دوران دفاع مقدس برای همگان بیان شود.

وی، افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس فرهنگیان علاوه بر حضور در خط مقدم جبهه نبرد، در جبهه فرهنگی و علم آموزی نقش بسزایی داشتند که در این زمینه هم باید فعالیت های انجام گرفته در آن شرایط سخت تبیین شود.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، باغ موزه دفاع مقدس را ظرفیتی مناسب برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و گفت: آموزش و پرورش استان این آمادگی را دارد تا با همکاری سایر نهادها و دستگاه ها، عکس ها، وصایا، دلنوشته ها، مدارک تحصیلی و … شهدای دانش آموز و فرهنگی را جمع آوری کند و در گالری ویژه فرهنگیان و دانش آموزان برای بازید عموم به نمایش بگذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجادگالری ایثار و شهادت فرهنگیان و دانش آموزان درموزه دفاع مقدس

ایجادگالری ایثار و شهادت فرهنگیان و دانش آموزان درموزه دفاع مقدس