مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 18:102023-02-14حوادث

کشف 14 فقره سرقت و دستگیری 10 سارق در شهرستان تویسرکان


فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف 14 فقره سرقت و دستگیری 10 سارق در این شهرستان خبر داد.

- سرهنگ رضا نوری در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: در راستای مطالبات مردمی و مقابله با متخلفان و هنجارشکنان، طرح ارتقا امنیت اجتماعی در سطح شهرستان تویسرکان در حال انجام است.

وی تصریح کرد: در این راستا مأموران انتظامی شهرستان با هماهنگی قضایی و تشکیل تیم های عملیاتی، بازدید از مناطق شناسایی شده و جرم خیز در حوزه استحفاظی خود را در دستور کار قرار دادند که دستگیری 6 سارق از جمله 4 سارق اماکن خصوصی، یک سارق سیم و کابل برق و یک سارق معابر عمومی، 2 خرده فروش مواد مخدر و 2 معتاد متجاهر و پرخطر از توفیقات این عملیات بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان ادامه داد: در این طرح، 14 فقره سرقت شامل 6 فقره سرقت سیم و کابل برق، 4 فقره سرقت از اماکن خصوصی، یک فقره سرقت از مغازه، یک فقره سرقت مشاعات ساختمان، 2 فقره سایر سرقت ها و مقادیری انواع مواد مخدر کشف و 10 دستگاه وسیله نقلیه شامل 8 دستگاه خودرو و 2 دستگاه موتورسیکلت متخلف و حادثه ساز نیز توقیف و روانه پارکینگ شده اند.

سرهنگ نوری در پایان ضمن اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضایی معرفی شدند؛ افزود: پلیس همواره به صورت شبانه روزی آمادگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 14 فقره سرقت و دستگیری 10 سارق در شهرستان تویسرکان

کشف 14 فقره سرقت و دستگیری 10 سارق در شهرستان تویسرکان