مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 16:452023-02-14حوادث

آغازاجرای طرح بزرگ «ذوالفقار» با110تیم اطلاعاتی وعملیاتی دراصفهان


فرمانده انتظامی استان اصفهان از اجرای طرح بزرگ «ذوالفقار» با هدف مقابله مقتدرانه با سارقان در قالب 110 تیم اطلاعاتی و عملیاتی در این استان خبر داد.

- اصفهان - فرمانده انتظامی استان اصفهان از اجرای طرح بزرگ ذوالفقار با هدف مقابله مقتدرانه با سارقان در قالب 110 تیم اطلاعاتی و عملیاتی در این استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر سردار محمدرضا میرحیدری بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای تدابیر فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران همزمان با استان های سراسر کشور طرح بزرگ ذوالفقار با هدف تشدید برخورد و مقابله مقتدرانه با جرایم خشن، کنترل سارقان به عنف، سارقان زورگیر و تحت تعقیب و همچنین در جهت کنترل ورودی های استان و جلوگیری از ورود سارقان در حرکت از ظهر امروز با رمز یا علی (ع) در کل استان اصفهان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: این طرح با محوریت پلیس آگاهی استان اصفهان در قالب 110 تیم پشتیبانی کننده هم در حوزه اطلاعاتی و هم در حوزه عملیاتی انشاالله این مأموریت را در سطح استان اجرا خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در مرکزیت استان بیش از 50 تیم برای اجرای طرح مذکور پیش بینی شده و در شهرستان های هدف که شامل کاشان، خمینی شهر، شاهین شهر، نجف آباد، فلاورجان و لنجان می شود هم برای هر شهرستان نیز 8 تیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغازاجرای طرح بزرگ «ذوالفقار» با110تیم اطلاعاتی وعملیاتی دراصفهان

آغازاجرای طرح بزرگ «ذوالفقار» با110تیم اطلاعاتی وعملیاتی دراصفهان