مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 16:352023-02-14اقتصادي

30 هزار خودرو در اردبیل موفق به اخذ برگه معاینه فنی شدند


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: تعداد 30 هزار و 45 خودرو در 10 ماهه گذشته موفق به اخذ برگه معاینه فنی در استان اردبیل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا شیرین زاده بعدازظهر سه شنبه در بازدید از مرکز معاینه فنی شهرستان پارس آباد اظهار کرد: تعداد 30 هزار و 45 خودرو در 10 ماهه گذشته موفق به اخذ برگه معاینه فنی در استان اردبیل شدند.

وی با اشاره به مراجعه 34 هزار و141 خودروی سنگین و نیمه سنگین برای انجام معاینه فنی افزود: در این فرآیند همچنین 4 هزار و 96 خودروی مابقی نیز در طی فرآیند مذکور مردود شده اند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با بیان اینکه 26 هزار و 638 خودرو در معاینات فنی اولیه و 3 هزار و 407 خودرو نیز در معاینات فنی بعد از اصلاح عیوب خودرو قبول شده اند، افزود: افزایش 8 درصدی را در مرحله دوم قبولی ها داریم.

شیرین زاده ادامه داد: در مراجعه خودروها به مراکز معاینه فنی نیز افزایش بیش از 6.

3 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل که حدود 32 هزار خودرو بود شاهد هستیم.

وی افزود: کلیه وسایل نقلیه موتوری اعم از سنگین و نیمه سنگین موظف هستند در دوره های زمانی مشخص و منظم نسبت به انجام آزمون معاینات فنی، ایمنی و آلایندگی در مراکز مجاز معاینه فنی اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 هزار خودرو در اردبیل موفق به اخذ برگه معاینه فنی شدند

30 هزار خودرو در اردبیل موفق به اخذ برگه معاینه فنی شدند