مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 16:302023-02-14سياسي

هرگونه ترور در اسلام محکوم است/ استکبار جهانی به دنبال جنگ بین کشورهای اسلامی است


دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی گفت: هرگونه جنگ، تکفیر، ترور، قتل، مشاجره و توهین در اسلام محکوم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، حجت الاسلام حمید شهریاری عصر امروز در دومین اجلاس منطقه ای وحدت اسلامی که در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: هدف مجمع این است که جنگ در کشورهای اسلامی پایان یابد و ترور و قتل به عنوان یکی از عوامل بازدارنده وحدت محکوم شود.

وی ادامه داد: هدف بعدی مجمع این است که تفکر تکفیر که توسط استکبار جهانی ترویج شده و حکومت های سر سپرده آن را ترویج می کنند به یک امر خلاف اسلام شناخته شود چون تکفیر عمل شیطانی و مورد قبول اسلام نیست.

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی تصریح کرد: مذاهب اسلامی از تنازع و گریبان گیری خیابانی پرهیز کنند و آنچه ما در برخی خیابان های کشورهای اسلامی ملاحظه می شود که اردوکشی صورت می گیرد و علیه همدیگر نزاع می کنند به هیچ عنوان پذیرفته نیست و به دور از اسلام است.

شهریاری گفت: امروز شاهد هستیم که با دلارهای آمریکایی شبکه های تلویزیونی شیعه و سنی راه می اندازند و به همدیگر توهین می کنند که این خلاف اسلام و خلاف توصیه های قرآن است.

وی اضافه کرد: استکبار جهانی دنیال جنگ بین ما و سعودی ها، ترک ها، آذربایجان روسیه است و به دنبال ایجاد جنگ بین کشورهای اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرگونه ترور در اسلام محکوم است/ استکبار جهانی به دنبال جنگ بین کشورهای اسلامی است

هرگونه ترور در اسلام محکوم است/ استکبار جهانی به دنبال جنگ بین کشورهای اسلامی است