مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 16:262023-02-14بين الملل

دانشمند چینی 4 سال پیش در مورد پرواز بالون ها بر فراز آمریکا خبر داده بود


یک دانشمند چینی در سال 2019 به رسانه های دولتی گفته بود که یک بالون را در ارتفاع بالا بر فراز خاک آمریکا به پرواز درآورده است.

- یک دانشمند چینی در سال 2019 به رسانه های دولتی گفته بود که یک بالون را در ارتفاع بالا بر فراز خاک آمریکا به پرواز درآورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دیلی میل، مهندسان هوانوردی چین تقریبا چهار سال پیش از اینکه جنگنده های آمریکایی، بالون مشکوک به جاسوسی را در چهارم فوریه امسال سرنگون کنند، به ارسال دستگاه هایی در ارتفاع بالا بر فراز حریم هوایی آمریکا احساس غرور می کردند.

وو ژِ (Wu Zhe)، دانشمند چینی در سال 2019 به رسانه های دولتی چین گفت که او و گروهش با موفقیت یک کشتی هوایی به نام کلاد چیسر (Cloud Chaser) را به یک پرواز دور کره زمین فرستادند و شاهد عبور آن از روی قاره آمریکا در ارتفاع 19.

812 کیلومتری بودند.

عکسی که به عنوان عکس وو ژِ منتشر شده است به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیویورک تایمز، این دانشمند در آن زمان ادعا کرد که چنین دستگاه هایی در ارتفاع بالا را می توان برای هشدارهای اولیه در مورد بلایای طبیعی، نظارت بر آلودگی یا نظارت هوایی مورد استفاده قرار داد.

عکسی که از یک ویدئوی منتشر شده در سال 2019 گرفته شده است، نقشه ای از جهان را همراه با خط قرمزی نشان می دهد که مسیر خود را در سراسر جهان دنبال می کند و از آمریکای شمالی می گذرد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشمند چینی 4 سال پیش در مورد پرواز بالون ها بر فراز آمریکا خبر داده بود

دانشمند چینی 4 سال پیش در مورد پرواز بالون ها بر فراز آمریکا خبر داده بود