مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 14:062023-02-14اقتصادي

شروع کار دادستان سیرجان در جمع کارگران معترض/ قدیمی: پیگیر مطالبات کارگری هستیم


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان با حضور در معدن تخت گنبد سیرجان با جمعی از کارگران این معدن گفت و گو کرد.

- شروع کار دادستان سیرجان در جمع کارگران معترض/ قدیمی: پیگیر مطالبات کارگری هستیم ایسنا/کرمان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان با حضور در معدن تخت گنبد سیرجان با جمعی از کارگران این معدن گفت و گو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبرگزاری ایسنا، مجتبی قدیمی در حاشیه این دیدار اظهار کرد: کارگران بعنوان سربازان اقتصادی کشور در خط مقدم رونق اقتصادی و تولید ملی در حال تلاش هستند.

وی تصریح کرد: به محض اطلاع در اولین روز کاری با مراجعه به معدن و در دیدار سه ساعته، صحبت های برخی از کارگران و نمایندگان آنها را شنیدم و پیگیر مطالبات کارگری خواهیم بود و دستورات لازم به مدیران مربوطه جهت بررسی موضوع صادر شده و با تماس انجام شده با رییس اداره کار سیرجان، بیان شد که تا این لحظه تمام مطالبات کارگران توسط شرکت پرداخت شده است.

دادستان سیرجان گفت: اما در عین حال باز ما در دستگاه قضایی تا تعیین تکلیف نهایی پیگیر مطالبات بر حق کارگران هستیم و اجازه نخواهیم داد حقوقی از آنها تضییع شود.

وی تصریح کرد: یکی از مباحث مهم که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری و ریاست قوه قضاییه و مسئولان قضایی قرار دارد، موضوع حمایت از تولید و رونق چرخ اقتص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع کار دادستان سیرجان در جمع کارگران معترض/ قدیمی: پیگیر مطالبات کارگری هستیم

شروع کار دادستان سیرجان در جمع کارگران معترض/ قدیمی: پیگیر مطالبات کارگری هستیم