مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 14:002023-02-14فرهنگي

برگزاری نخستین جشنواره ملی تولیدات چند رسانه ای میراث فرهنگی در یزد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزد گفت: نخستین جشنواره ملی تولیدات چند رسانه ای میراث فرهنگی با حضور هنرمندان کشوری در استان یزد برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، احمد آخوندی پیش از ظهر امروز در نشست خبری جشنواره ملی تولیدات چندرسانه ای میراث فرهنگی، اظهار کرد: این جشنواره برای اولین بار در بخش های رادیویی، سینمایی، تلویزیونی و فضای مجازی به میزبانی استان یزد برگزار می شود.

وی برگزاری چهار کارگاه آموزشی را از جمله اقدامات انجام شده دانست و افزود: تاکنون 2770 اثر مختلف به دبیرخانه این دوره جشنواره ملی ارسال شده که بعد از داوری آثار برتر معرفی و تجلیل می شوند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد با بیان این که قرار است آثار رسیده 28 الی 30 بهمن ماه در سینما تک به نمایش گذاشته شود، گفت: اختتامیه این دوره جشنواره 30 بهمن ماه با حضور مسئولان و هنرمندان کشور در استان یزد برگزار می شود.

آخوندی در خصوص آغازبکار شرکت هواپیمایی یزد نیز تصریح کرد: چهار هواپیمای بروز این شرکت خریداری و زیرساخت های اداری و فنی آن نیز تأمین شده است و طبق برنامه ریزی انجام شده قرار است این مهم همزمان با عید مبعث به طور رسمی فعالیت خود را در استان یزد آغاز کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین جشنواره ملی تولیدات چند رسانه ای میراث فرهنگی در یزد

برگزاری نخستین جشنواره ملی تولیدات چند رسانه ای میراث فرهنگی در یزد