مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 14:002023-02-14سياسي

جشنواره « گنبدهای فیروزه ای» در مازندران برگزار می شود


سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران از برگزاری جشنواره گنبدهای فیروزه ای در استان خبر داد و گفت: این جشنواره در بخش های مختلف برگزار می شود.

- حجت الاسلام رجب نعمتی در گفتگو با خبرنگار مهر از برگزاری جشنواره گنبدهای فیروزه ای در مازندران خبر داد و تصریح کرد: شرکت برای تمام علاقه مندان در این جشنواره آزاد است.

حجت الاسلام رجب نعمتی با اشاره به روش اجرای جشنواره گنبدهای فیروزه ای که طرح حداکثر در قالب دو صفحه صورت می گیرد، اظهار کرد: این جشنواره در بخش هنر، ادبیات و رده سنی کودکان و نوجوانان و جوانان و بر مبنای آثار قرآنی و دینی و همچنین فرهنگی ایثار و شهادت به ویژه سردار سلیمانی، اهل بیت (ع)، اهل بیت (ع)، نماز، خانواده، عفاف و حجاب و محیط زیست برگزار می شود و شامل رشته های شعر، نقاشی (کودکان، نوجوانان و جوانان)، خوشنویسی (خط نستعلیق، خط نسخ، خط ثلث، خط شکسته نستعلیق)، عکس، سرود، دکلمه می شود.

رییس دبیرخانه شورای سیاست گذاری جشنواره گنبدهای فیروزه ای درباره شرایط شرکت در جشنواره افزود: اهل بیت، خانواده، نماز، عفاف و حجاب، ایثار و شهادت و محیط زیست، موضوعات جشنواره گنبدهای فیروزه ای در استان مازندران هستند که تمام علاقه مندان می توانند در این جشنواره شرکت کنند که با همکاری مؤسسه فرهنگی هنری جوان نیکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره « گنبدهای فیروزه ای» در مازندران برگزار می شود

جشنواره « گنبدهای فیروزه ای» در مازندران برگزار می شود