مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 13:402023-02-14سياسي

آزادی 678 زندانی جرایم غیرعمد به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب


مدیرعامل ستاد دیه کشور از آزادی 678 زندانی جرایم غیرعمد به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی شمس با تقدیر از آحاد مختلف اجتماعی در راستای امر حسنه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گفت: در طول ایام مبارک دهه فجر تعداد 664 زندانی بدهکار مالی و 14 محکوم به پرداخت دیات غیرعمد ناشی از حوادث کارگاهی یا سوانح رانندگی از بند حبس رهایی یافتند.

مدیرعامل ستاد دیه کشور بدهی زندانیان آزاد شده را رقمی معادل شش هزار و 755 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در فرآیند رسیدگی به پرونده زندانیان مساعدت شده در قالب پویش فجر آزادی؛ ویژه استخلاص بدهکاران غیربزهکار ، نمایندگی ستاد دیه در استان ها با دعوت از شکات خصوصی و برگزاری جلسات صلح و سازش رقمی بالغ بر یک هزار و 483 میلیارد ریال را از اصل محکوم ٌبه گذشت رضایت مندانه اخذ کرده اند.

وی با تقدیر از همیاری قضات محاکم قضایی در مختومه کردن پرونده بدهکاران مالی اظهار کرد: در رسیدگی به پرونده ها تا میزان چهار هزار و 546 میلیارد ریال نیز با معاضدت های قضایی دایر بر ارائه دادخواست اعسار ، از اصل بدهی کسر شده است.

شمس با اشاره به اینکه 78 زندانی جرایم غیرعمد بدون پرداخت هر وجهی و به صرف مشاوره های حقوقی ستاد دیه از بند آزاد شده اند، گفت: در فهرست استان های فعال آذر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 678 زندانی جرایم غیرعمد به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب

آزادی 678 زندانی جرایم غیرعمد به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب