مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 13:202023-02-14فرهنگي

6 هزار نفر به تماشای فیلم های جشنواره فجر در قم نشستند


معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با اشاره به اکران 19 فیلم سودای سیمرغ جشنواره فجر در سینماهای استان، از استقبال بیش از 6 هزار نفر برای تماشای فیلم ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد کاظم رضوانی ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه امسال نیز استان قم برای نهمین سال برگزاری جشنواره فیلم فجر را همزمان با ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تجربه کرد.

وی تصریح کرد: برای برگزاری این جشنواره از مدت ها قبل برنامه ریزی و پیگیری شده بود و ما از استان هایی بودیم که جشنواره را با استقبال گرم تماشاگران برگزار کردیم.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با اشاره به برگزاری این جشنواره در روزهای 17 تا 24 بهمن ماه در سینماهای ونوس، تربیت و بازار شهر، گفت: در بیشتر استان ها 16 فیلم سودای سیمرغ اکران شد اما استان قم برای اکران حداکثری آثار جشنواره تلاش کرد و توانست 20 فیلم را در جدول قرار دهد که متأسفانه یک فیلم به دلیل مشکل فنی امکان اکران پیدا نکرد.

رضوانی با اشاره به استقبال خوب از جشنواره فیلم فجر در قم، گفت: مردم قم از سطح شعور سینمایی بسیار خوبی برخوردار هستند و هر سال شاهد حضور پررنگ اقشار مختلف جامعه در این جشنواره هستیم در حالی که در بسیاری از استان هایی که دارای ظرفیت های س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 هزار نفر به تماشای فیلم های جشنواره فجر در قم نشستند

6 هزار نفر به تماشای فیلم های جشنواره فجر در قم نشستند