مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 11:252023-02-14ورزشي

رقابت های والیبال برفی به نیمه نهایی رسید


از سری رقابت های دسته جات آزاد والیبال برفی کشور و در نخستین روز بازی ها شش دیدار برگزار شد و امروز در روز دوم مسابقات، تیم های راه یافته به نیمه نهایی با یک دیگر به رقابت خواهند پرداخت.

- در ابتدا و در روز گذشته تیم های امیرسامان گلستانی، هگمتانه و کلنیک دندانپزشکی در گروه A مسابقات و تیم های الوند، باباطاهر و موبایل جیحون در گروه B با یک دیگر به رقابت پرداختند.

در نخستین مسابقه و در گروه A تیم امیرسامان گلستانی با نتیجه 2 بر صفر موفق به شکست هگمتانه شد و الوند همدان در مصاف با ملی پوشان باباطاهر 2 بر صفر بازنده شد.

در دور دوم مسابقات این گروه کلینیک دندانپزشکی با نتیجه 2 بر یک هگمتانه را شکست داد تا این تیم همدانی در مرحله گروهی حذف شود.

در دیدار پایانی و حساس گروه A و رقابت برای صدرنشینی، کلینیک دندانپزشکی با نتیجه 2 بر یک توانست امیرسامان گلستانی را شکست دهد تا به عنوان صدرنشین راهی دیدار نیمه نهایی شود.

همچنین در گروه B این مسابقات تیم باباطاهر که بازیکنان آن متشکل از ملی پوشان است، توانست الوند همدان را 2 بر صفر شکست دهد.

در ادامه مسابقات این گروه تیم موبایل جیحون، الوند را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد تا این تیم همدانی نیز در مرحله گروهی حذف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت های والیبال برفی به نیمه نهایی رسید

رقابت های والیبال برفی به نیمه نهایی رسید