مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 11:052023-02-14ورزشي

هدف شهداب قهرمانی در لیگ برتر والیبال است


100 درصد دنبال قهرمانی هستیم و امیدوارم با ریکاوری مناسب در این هفته و تمریناتی که داریم، قهرمان ایران شویم.

- ایسنا/خراسان رضوی بازیکن تیم شهداب یزد گفت: 100 درصد دنبال قهرمانی هستیم و امیدوارم با ریکاوری مناسب در این هفته و تمریناتی که داریم، قهرمان ایران شویم.

شهروز همایون فر در گفت وگو با ایسنا، در خصوص شکست شهداب یزد مقابل نیان الکترونیک مشهد اظهار کرد: پیش از این مسابقه، 3 بازیکن اصلی تیم را به دلیل سرماخوردگی از دست دادیم و کلا در ترکیب حضور نداشتند و از بازیکنان ذخیره استفاده شد.

وی افزود: این موضوع روی تیم ما خیلی تاثیر گذاشت، عملکرد ما در ابتدای مسابقه متاثر از این موضوع بود و با افت شدیدی مواجه شدیم.

در ست های بعدی توانستیم خودمان را پیدا کنیم و بازی خوبی انجام دهیم ولی جو سالن و بازی خوب نیان باعث شد که نتیجه مسابقه را به تساوی بکشانند و بازی به گیم پنجم برود.

همایون فر تصریح کرد: در ست پنجم مسابقه هر دو تیم عملکرد خوبی داشتند ولی تماشاگران مشهدی به نیان خیلی کمک کنند و نیانی ها پیروز این مسابقه شدند.

وی با اشاره به پایان مرحله گروهی مسابقات متذکر شد: به دلیل کمبود وقت و برگزاری بازی های باشگاه های جهان، فدراسیون مجبور شد که نیم فصل دوم را فشرده برگزار کند و تیم ها در هر هفته، 2 مسابقه انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف شهداب قهرمانی در لیگ برتر والیبال است

هدف شهداب قهرمانی در لیگ برتر والیبال است