مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 10:512023-02-14اقتصادي

کشف ده ها هزار گل مصنوعی از سوی پلیس در جنوب تهران


رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 40 هزار گل خارجی قاچاق به ارزش 20 میلیارد ریال از یک انبار کالا در جنوب تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ هدایت بهرامی در تشریح جزییات این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با رصدهای اطلاعاتی از دپوی مقدار زیادی کالای قاچاق در انباری در محدوده خیابان شهید رجایی با خبر شده و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات تخصصی متوجه شدند که کالاهای قاچاق در تاریکی هوا با استفاده از خودروهای شوتی در این مکان تخلیه و دپو شده است و سپس با استفاده از خودروهای وانت به بازار تهران منتقل خواهد شد.

در همین راستا نیز ماموران این پلیس طی هماهنگی با مرجع قضایی از این انبار بازدید کردند که در جریان بررسی های دقیق صورت گرفته 40 هزار و 540 قلم گل مصنوعی کشف شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: ارزش این محموله برابر اعلام کارشناسان مربوطه بالغ بر 20 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی ی از پلمب این انبار و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد و گفت: متهم به همراه پرونده متشکله برای ادامه روند رسیدگی به جرم به دادسرا تحویل داده شد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف ده ها هزار گل مصنوعی از سوی پلیس در جنوب تهران

کشف ده ها هزار گل مصنوعی از سوی پلیس در جنوب تهران