مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 10:352023-02-14اقتصادي

اقدام فوری مالکان چاه های کشاورزی برق دار گلستان برای تمدید پروانه


مدیر دفتر حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای گلستان بر اقدام فوری مالکان چاه های کشاورزی برق دار استان جهت تمدید پروانه تأکید کرد و گفت: از سال 1402 از مصرف برق مازاد بر پروانه بهره برداری جلوگیری و یا هزینه برق با تعرفه آزاد محاسبه و اخذ می شود.

- ایسنا/گلستان مدیر دفتر حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای گلستان بر اقدام فوری مالکان چاه های کشاورزی برق دار استان جهت تمدید پروانه تأکید کرد و گفت: از سال 1402 از مصرف برق مازاد بر پروانه بهره برداری جلوگیری و یا هزینه برق با تعرفه آزاد محاسبه و اخذ می شود.

عبدالاحد باشقره صبح امروز سه شنبه 25 بهمن ماه 1401 در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه بر اساس مصوبه هیئت وزیران از ابتدای سال 1402 تعرفه برق کشاورزی برای مصارف مازاد بر قدرت مجاز و ساعات کارکرد مندرج در پروانه بهره برداری معتبر چاه های کشاورزی با تعرفه تولید برق محاسبه و دریافت می شود، اظهار کرد: در همین راستا همه کشاورزان مالک چاه های برق دار در اسرع وقت جهت تمدید پروانه بهره برداری چاه خود اقدام کنند.

مدیر دفتر حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای گلستان با تأکید بر اینکه کشاورزانی که تاریخ اعتبار پروانه بهره برداری آنان به اتمام رسیده است و یا قدرت مجاز برق مندرج در پروانه بهره برداری نیاز به اصلاح دارد باید اقدام به تمدید پرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام فوری مالکان چاه های کشاورزی برق دار گلستان برای تمدید پروانه

اقدام فوری مالکان چاه های کشاورزی برق دار گلستان برای تمدید پروانه