مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 10:252023-02-14سياسي

وضعیت اعتبارات آموزش فنی و حرفه ای و مهارت آموزی در لایحه بودجه


بررسی لایحه بودجه سال 1402 کل کشور در حوزه آموزش های فنی و حرفه ای نشان می دهد با وجود افزایش اعتبارات فصل آموزش فنی و حرفه ای و مهارت آموزی، تعداد برنامه های این فصل کاهش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بررسی لایحه بودجه سال 1402 کل کشور در حوزه آموزش های فنی و حرفه ای نشان می دهد اعتبارات فصل آموزش فنی و حرفه ای و مهارت آموزی از نظر هزینه ای 54 درصد و از نظر تملک دارایی های سرمایه ای 92 درصد و در مجموع 63 درصد افزایش یافته است.

مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در بررسی لایحه بودجه سال 1402 حوزه آموزش های فنی و حرفه ای، بودجه دانشگاه فنی و حرفه ای، دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و دانشگاه جامع علمی - کاربردی را مورد توجه قرار داده است.

آموزش های فنی و حرفه ای اعتبارات خود را از فصل آموزش فنی و حرفه ای و مهارت آموزی دریافت می کنند و شورای عالی آموزش و تربیت فنی، حرفه ای و مهارتی، وزارت آموزش و پرورش، دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، دانشگاه فنی و حرفه ای، دانشگاه جامع علمی - کاربردی و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مهمترین دستگاه های اجرایی این حوزه را تشکیل می دهند.

مهمترین تغییرات و نکات لایحه بودجه سال 1402 در حوزه فنی و حرفه ای نسبت به سال های قبل عبارتند از: 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت اعتبارات آموزش فنی و حرفه ای و مهارت آموزی در لایحه بودجه

وضعیت اعتبارات آموزش فنی و حرفه ای و مهارت آموزی در لایحه بودجه