مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 07:202023-02-14بين الملل

واکنش آمریکا به اعلام فعالیت فرا زمینی بر فراز آسمان


پس از آنکه ارتش امریکا سه شیی هوایی ناشناس را بر فراز اسمان این کشور پس از بالون چینی، سرنگون کرد، سخنگوی کاخ سفید گفت که نشانه ای از فعالیت فرا زمینی در حریم هوایی ایالات متحده آمریکا وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، سخنگوی کاخ سفید روز دوشنبه به وقت محلی در نشستی با خبرنگاران در کاخ سفید در واشنگتن گفت که هیچ نشانه ای از فعالیت فرازمینی بر فراز حریم هوایی آمریکا وجود ندارد.

کارین ژان پی یر، سخنگوی کاخ سفید افزود: می خواهم به مردم آمریکا بگویم که هیچ نشانه ای از فعالیت های فرازمینی یا موجودات فضایی بر فراز آمریکا وجود ندارد.

وی تصریح کرد: می دانیم که نگرانی ها و سوالاتی در این خصوص وجود دارد اما خیر، هیچ نشانه ای از فضایی ها یا فعالیت فرازمینی در حوادث اخیر وجود ندارد.

جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید نیز گفت که اطلاعات مربوط به این اشیا هنوز در حال جمع آوری است.

لوید آستین وزیر دفاع آمریکا دوشنبه شب به وقت محلی در بدو ورود به فرودگاه بروکسل به خبرنگاران گفت اشیای هوایی ناشناسی که چند روز گذشته در آسمان آمریکای شمالی سرنگون شدند، تهدید نظامی برای اهداف روی زمین محسوب نمی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش آمریکا به اعلام فعالیت فرا زمینی بر فراز آسمان

واکنش آمریکا به اعلام فعالیت فرا زمینی بر فراز آسمان