مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 07:152023-02-14پزشكي

83 درصد خوابگاه های علوم پزشکی نیازمند بازسازی یا تجهیز هستند


مدیرکل دانشجویی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به وضعیت خوابگاه های دانشجویی گفت: 17 درصد از خوابگاه های ملکی دانشگاه های وزارت بهداشت از منظر فنی، - مدیرکل دانشجویی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به وضعیت خوابگاه های دانشجویی گفت: 17 درصد از خوابگاه های ملکی دانشگاه های وزارت بهداشت از منظر فنی، شرایط قابل قبول را دارند و 83 درصد باقیمانده نیازمند بازسازی یا تجهیز هستند.

دکتر حمیدرضا اشراقی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت خوابگاه های دانشجویی گفت: 17 درصد از خوابگاه های ملکی دانشگاه های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از منظر فنی، شرایط قابل قبول را دارند و 83 درصد باقیمانده نیازمند بازسازی یا تجهیز هستند.

خوابگاه های دانشجویی به عنوان خانه دوم دانشجویان محسوب می شوند و دانشجویان مدت زمان زیادی را در این مکان صرف می کنند؛ به همین دلیل از مسئولان می خواهم که به این موضوع توجه کنند.

وی تاکید کرد: اگر خوابگاه ها از شرایط مناسبی برخوردار باشند این موضوع در نشاط و افزایش روحیه دانشجویان تاثیر می گذارد.

لذا از خیرین می خواهم که در قالب پویش ملی سخاوت که با هدف ساخت، بازسازی و تجهیز خوابگاه های دانشجویی (مجردی و متاهلی) برگزار می شود، در بحث تجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

83 درصد خوابگاه های علوم پزشکی نیازمند بازسازی یا تجهیز هستند

83 درصد خوابگاه های علوم پزشکی نیازمند بازسازی یا تجهیز هستند