مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 02:042023-02-13بين الملل

زلزله ترکیه ممکن است پایان حضور اردوغان در قدرت باشد


انتقادات مردمی علیه رییس جمهور ترکیه همچنان در حال افزایش است و حزب «عدالت و توسعه» در آستانه انتخابات ریاست جمهوری در ماه می شکننده به نظر می رسد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در ادامه انتقادات از دولت رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه در مواجهه با زلزله اخیر در جنوب شرقی این کشور، وبگاه اعربی نیز در مطلبی نوشت، زلزله ترکیه ممکن است آخرین میخ بر تابوت حیات سیاسی اردوغان باشد.

وبگاه العربی روز دوشنبه در گزارشی در این زمینه به قلم جوزف  داهر مدرس دانشگاه لوزان در سوییس نوشت، بیش از یک هفته از زلزله مرگبار در ترکیه که تاکنون بیش از 30000 کشته برجای گذاشته می گذرد و انتقادات مردمی علیه دولت رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه همچنان در حال افزایش است و رییس جمهور  حزب عدالت و توسعه او در آستانه انتخابات ریاست جمهوری در ماه مه شکننده به نظر می رسند.

* کم تحرکی ارتش ترکیه در پسا زلزله انتقادهای کنونی از دولت اردوغان پس از زلزله بر دو موضوع اصلی متمرکز است.

نخست اینکه پاسخ به زلزله توسط بسیاری ناکافی تلقی شده و بسیاری از ساختمان های فروریخته بدون مراقبت رها شده و مردم بدون برق، آب و غذا مانده اند.

در مردم ناامیدی فزاینده ای مشاهده می شود، و منتقدان از کمبود تجهیزات و  متخصصین برای نجات افراد گرفتار در زیر آوار خبر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلزله ترکیه ممکن است پایان حضور اردوغان در قدرت باشد

زلزله ترکیه ممکن است پایان حضور اردوغان در قدرت باشد