مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 20:202023-02-13اقتصادي

مجتمع آبرسانی کوثر طبس برای بهره مندی 16 روستا به بهره برداری رسید


با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفین و رییس سازمان بسیج سازندگی کشور، مجتمع آبرسانی کوثر طبس برای بهره مندی 16 روستا به بهره برداری رسید.

- ایسنا/خراسان جنوبی با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفین و رییس سازمان بسیج سازندگی کشور، مجتمع آبرسانی کوثر طبس برای بهره مندی 16 روستا به بهره برداری رسید.

سردار غلامرضا سلیمانی، امروز دوشنبه 24 بهمن در حاشیه افتتاح پروژه آبرسانی کوثر در طبس اظهار کرد: جریان محرومیت زدایی امروز شتاب گرفته و در آینده به شتاب آن در زمینه آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی و ساخت مسکن محرومین افزوده خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به ترمیم شبکه های آب شرب و احداث جاده آسفالت برای مزارع، افزود: در ادامه بهره برداری از پروژه های محرومیت زدایی در استان ها، امروز در خراسان جنوبی حدود 60 پروژه محرومیت زدایی به بهره برداری رسید.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: تلاش خواهیم کرد تا با همکاری و هم افزایی نهادهای مسئول و دستگاه های اجرایی سرعت انجام پروژه محرومیت زدایی و خدمات رسانی را افزایش دهیم.

وی یادآور شد: خراسان جنوبی تجربه خوبی در زمینه طرح از آبخیز تا جالیز دارد و در این راستا، به زودی طی تفاهم نامه با دولت در سراسر کشور عملیاتی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع آبرسانی کوثر طبس برای بهره مندی 16 روستا به بهره برداری رسید

مجتمع آبرسانی کوثر طبس برای بهره مندی 16 روستا به بهره برداری رسید