مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 18:402023-02-13سياسي

ضرورت تعامل و همگرایی بخش تحقیقات و اجرا در کاشت درخت


رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور بر تعامل و همگرایی بین موسسه تحقیقات، جنگل ها و مراتع و منابع طبیعی در کاشت یک میلیارد درخت تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل از سازمان منابع طبیعی، عباسعلی نوبخت، رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در جلسه ستاد مردمی کاشت یک میلیارد درخت که به صورت ویدئوکنفرانس با مدیران کل منابع طبیعی سراسر کشور برگزار شد با تاکید بر تعامل و همگرایی بین مؤسسه تحقیقات، جنگل ها و مراتع و منابع طبیعی در کاشت یک میلیارد درخت گفت: تشکیل کمیته علمی و حضور اساتید دانشگاه و بخش تحقیقات برای اجرایی کردن کاشت یک میلیارد درخت در کشور می تواند پشتوانه علمی محکمی برای انجام این کار مهم باشد.

وی بر اهمیت حفظ امنیت غذایی در کنار امنیت ملی تاکید کرد: منابع طبیعی در روز 22 بهمن با برپایی غرفه در مسیر خیابان آزادی 5 هزار نهال را در میان مردم توزیع کرده است.

نوبخت اعلام کرد: با دستور ریاست جمهوری و حمایت وزیر جهاد کشاورزی طی یک برنامه چهار ساله یک میلیارد اصله نهال تولید و با مشارکت مردم کاشته می شود و با توجه به این که سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری متولی امنیت زیستی کشور است، امور مربوط به کاشت نهال بر عهده این سازمان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تعامل و همگرایی بخش تحقیقات و اجرا در کاشت درخت

ضرورت تعامل و همگرایی بخش تحقیقات و اجرا در کاشت درخت