مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 17:402023-02-13سياسي

مساله آب روی میز ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان گفت: آنچه مسلم است، تیم استان اعم از استاندار و تیم شان، رییس دادگستری و نمایندگان مجلس اصفهان همه با هم متحد هستند تا بتوانند حق کشاورزان را احقاق و مشکلات آن ها را برطرف کنند.

- حجت الاسلام محسن مظاهری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اقدامات ستاد امر به معروف برای مشکلات کشاورزان استان اظهار داشت: جلساتی را با صنف کشاورزان و نمایندگان آن ها داشته ایم و حرف ها و مشکلات شان را شنیدیم.

وی با بیان اینکه کشاورزان قشر مظلوم و زحمتکشی هستند و باید از آن ها حمایت کرد، افزود: آب رودخانه زاینده رود تقسیم بندی شده و حق آبه هایی برای همه افرادی که در این مسیر هستند، دیده شده تا بتوانند به صورت مساوات بهره ای از آن ببرند و رزق خود را از این آب تأمین کنند.

مظاهری گفت: در سالیان اخیر به واسطه خشکسالی و نبود آب کافی و در نتیجه عدم تخصیص مناسب آب، قشر عظیمی از کشاورزان شرق اصفهان و خانواده های آن ها متحمل زحمات و مشکلات اقتصادی فراوانی شدند.

مدیریت استان به دنبال احقاق حق کشاورزان است دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با بیان اینکه دستگاه های دولتی استان مشکلات به وجود آمده برای کشاورزان را قبول دارند و درصدد آن بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساله آب روی میز ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان

مساله آب روی میز ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان