مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 16:502023-02-13سياسي

کارآفرینی در گرو همت های بلند/ بانوی تولیدکننده کواری از موفقیت هایش می گوید+ فیلم


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوار، در جای جای ایران، می توان زنان و مردانی را یافت که برای رسیدن به اهدافشان، هراس را کنار گذاشته اند و مردانه به میدان کار و تلاش آمده اند تا هر روزشان، قدمی به سمت پیشرفت باشد؛ گامی برای هموار شدن مسیر، تلاشی برای دستیابی به آنچه برایش برنامه ریزی کرده اند.

در جامعه ایرانی زنان زیادی هستند که کارشان اثبات کننده گوهره وجودیشان است، کاری که امروز دیگر مرد و زن نمی شناسد؛ زنانی که در پایان هر روز از زندگی مولدشان، در آینه زندگی تنها بازتاب خودشان را می بینند؛ زنانی که با فکری خلاق، نگاهی درازمدت و تخصصی که آموخته اند، جرات ورود به عرصه تولید را در دل استوار کرده و درایت را در خود پرورش داده اند.

زنان کارآفرین، اگرچه تلاششان همیشه معطوف به موفقیت نیست و در فراز و نشیب حرکت به سمت هدف، گاه دچار اشتباه و مشکل هم شده اند؛ اما گام هایشان محکم و عزمشان جزم رسیدن به هدف است.

خبرنگار فارس در راستای معرفی یکی از این بانوان کارآفرین به گفت و گو با مریم نعیمی - بانوی پرورش دهنده کبک- پرداخته و از گام های آغازین کار تا تولید انبوه و مشکلات پیش رو را از وی جویا شده است.

نعیمی درباره اولین گام های آغاز به کار خود گفت: من از سال 90-89 و با گرفتن وام از بسیج سازندگی استان، کار خود را با پرورش بوقلمون در زمین کشاور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرینی در گرو همت های بلند/ بانوی تولیدکننده کواری از موفقیت هایش می گوید+ فیلم

کارآفرینی در گرو همت های بلند/ بانوی تولیدکننده کواری از موفقیت هایش می گوید+ فیلم