مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 15:552023-02-13پزشكي

سه دانشگاه علوم پزشکی برتر در نظام رتبه بندی وبومتریکس معرفی شدند


سه دانشگاه علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی و تبریز رتبه های اول تا سوم کشوری را در رتبه بندی دانشگاه های علوم پزشکی کشور در نظام رتبه بندی جهانی وبومتریک 2023 کسب کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر یونس پناهی با اعلام این خبر افزود: سه دانشگاه علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی و تبریز رتبه های اول تا سوم کشوری را در رتبه بندی دانشگاه های علوم پزشکی کشور در نظام رتبه بندی جهانی Webometrics که در ژانویه سال 2023 منتشر شده است، کسب کردند.

وی اظهار داشت: بازه زمانی ژانویه و جولای سال های 2023 و 2022 نتایج رتبه بندی دانشگاه های علوم پزشکی کشور در نظام رتبه بندی Webometrics نشان می دهد که سه دانشگاه علوم پزشکی تهران با 17 پله صعود نسبت به سال گذشته رتبه اول، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با 26 پله ارتقا رتبه دوم و دانشگاه علوم پزشکی تبریز با 16 پله رشد جایگاه سوم را کسب کرده اند.

پناهی افزود: از 65 دانشگاه علوم پزشکی کشور در این نظام رتبه بندی 86 درصد از دانشگاه ها با افزایش رتبه همراه بوده اند.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، به شاخص های رتبه بندی جهانی وبومتریکس اشاره و تصریح کرد: سه شاخص اصلی معیار سنجش و رتبه بندی است که طبق آن تعداد ارجاع یا لینک های برقرارشده از سایر سایت ها به سایت دانشگاه، تعداد استنادات 310 نویسنده پراستنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه دانشگاه علوم پزشکی برتر در نظام رتبه بندی وبومتریکس معرفی شدند

سه دانشگاه علوم پزشکی برتر در نظام رتبه بندی وبومتریکس معرفی شدند