مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 15:202023-02-13اجتماعي

آماده باش راهداری برای برف احتمالی یزد


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد اعلام کرد: با توجه به پیش بینی بارش در ارتفاعات برای فردا سه شنبه، نیروهای راهداری در مناطق تفت و مهریز در حالت آماده باش قرار دارند.

- محمد رستگاری در گفت وگو با ایسنا ضمن اشاره به بارندگی های اخیر در استان، اظهار کرد: طی چند روز گذشته بارش های پراکنده برف را در محور یزد - ابرکوه و محدوده ی گردنه علی آباد در این محور، همچنین محورهای روستایی سخوید و ده بالا شاهد بودیم که با برقراری کشیک های راهداری زمستانی، نسبت به یخ زدایی و برف روبی از این محورها اقدام شد.

وی با اشاره به فعالیت 26 اکیپ راهداری در سطح استان، افزود: با توجه به پیش بینی بارش در ارتفاعات برای فردا سه شنبه نیز نیروهای راهداری در مناطق تفت و مهریز در حالت آماده باش قرار دارند.

رستگاری همچنین خاطرنشان کرد: هم اکنون در استان یزد 15 راهدارخانه و 150 نیروی راهدار با بهره گیری از 110 دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین، آماده خدمات رسانی به مردم و مسافران در محورهای مواصلاتی استان هستند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در پایان نیز از انجام عملیات اجرایی برای رفع ناهمواری و لکه گیری های موضعی محورهای مواصلاتی استان پیش از سفرهای نوروزی خبر داد و تصریح کرد: بازسازی پل محور زردین، ساخت یک دستگاه پل در محور اردکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش راهداری برای برف احتمالی یزد

آماده باش راهداری برای برف احتمالی یزد