مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 15:152023-02-13اقتصادي

موانع 9 واحد تولیدی و گردشگری ایلام برطرف شد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام گفت: امروز موانع 9 واحد تولیدی و گردشگری ایلام برطرف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهریار عباسی ظهر امروز دوشنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با بیان اینکه مسئولان برای رفع موانع تولید عزم راسخ دارند، گفت: با تلاش های صورت گرفته استان ایلام توانست در حوزه احیای واحدهای راکد رتبه چهارم کشور را کسب کند.

وی با بیان اینکه در هر جلسه مصوبات و مشکلات چندین واحد تولیدی مورد بررسی قرار می گیرد، افزود: امروز و در این جلسه نیز مشکلات 9 واحد تولیدی دیگر برطرف شد.

محمدرحیمی رییس سازمان صمت ایلام نیز در این جلسه، هدف اصلی تشکیل این جلسه را حمایت از سرمایه گذاران و رفع مشکلات و موانع آنان در زمینه تولید دانست.

وی رونق و افزایش اشتغال پایدار را هدف دیگر این کارگروه دانست و اضافه کرد: اعضای این کارگروه باید با نگاه مثبت و یافتن راه های منطقی، نسبت به هموار نمودن زمینه فعالیت یا از سرگیری آن، به رونق تولید کمک نمایند.

رییس صنعت، معدن و تجارت استان در ادامه خواستار حمایت همه جانبه مدیران دستگاه های اجرایی، بخصوص بانک ها، از سرمایه گذاران شد.

گفتنی است، در این نشست صاحبان واحد تولیدی به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند، همچنین موضوعاتی شامل، تعیین تکلیف بدهی تسهیلات، جانمایی طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع 9 واحد تولیدی و گردشگری ایلام برطرف شد

موانع 9 واحد تولیدی و گردشگری ایلام برطرف شد