مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 14:502023-02-13اجتماعي

اجازه ندادیم راهی مسدود شود/ تمام راه های رزن باز است


با وجود بارش سنگین برف و کولاک شدید روز گذشته تمامی راه های اصلی، شریانی و راه های روستایی و فرعی شهرستان رزن باز بوده و خوشبختانه هیچ مشکلی در تردد وجود ندارد.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان رزن گفت: با وجود بارش سنگین برف و کولاک شدید روز گذشته تمامی راه های اصلی، شریانی و راه های روستایی و فرعی شهرستان رزن باز بوده و خوشبختانه هیچ مشکلی در تردد وجود ندارد.

علی اصغر غفاری آثار در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در بارش و کولاک شدید روز گذشته برای جلوگیری از مسدود شدن محورهای ارتباطی و راه های شریانی، اصلی و راه های روستایی سطح شهرستان علاوه بر ماشین آلات راهداری از ظرفیت امکانات و ماشین آلات لودر و گریدر بخش خصوصی از جمله کارخانه سیمان و ماسه شویی و سایر بخش ها نیز برای برف روبی و باز گشایی مسیر و محورها استفاده کردیم و با این اقدام اجازه ندادیم هیچ یک از راه ها مسدود شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون تردد در تمامی محورهای اصلی و شریانی و سایر راه های سطح شهرستان روان است، افزود: یکی از اولویت های اصلی ما در بازگشایی، راه هایی است که نباید بسته یا مسدود باشد و همین امر در اولویت بندی محورها برای بازگشایی موجب شده که خوشبختانه موردی از اسکان موقت در شهرستان در بارش سنگین برف اخیر نداشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه ندادیم راهی مسدود شود/ تمام راه های رزن باز است

اجازه ندادیم راهی مسدود شود/ تمام راه های رزن باز است