مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 14:202023-02-13سياسي

پانزدهمین دوره آموزش زبان فارسی در مسکو آغاز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم افتتاحیه پانزدهمین دوره آموزش زبان فارسی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در روسیه با حضور مسعود احمدوند رایزن فرهنگی و نماینده بنیاد سعدی، - پانزدهمین دوره آموزش زبان فارسی توسط نماینده بنیاد سعدی در روسیه آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم افتتاحیه پانزدهمین دوره آموزش زبان فارسی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در روسیه با حضور مسعود احمدوند رایزن فرهنگی و نماینده بنیاد سعدی، زهره حمدیه کارشناس فرهنگی و ماریا گن، مسئول مرکز زبان فارسی در محل مرکز زبان فارسی این نمایندگی فرهنگی آغاز شد.

احمدوند ضمن قدردانی از تلاش فارسی آموزان برای پیشرفت در مهارت های زبان فارسی گفت: با فراگرفتن این زبان علاوه بر مطالعه بی واسطه ادبیات زیبای فارسی امکان آشنایی با جنبه های مختلف فرهنگ غنی ایرانی را خواهید داشت.

نماینده بنیاد سعدی در روسیه با بیان اینکه در حال حاضر روابط ایران و روسیه بیش از هر زمان دیگر توسعه یافته است، افزود: در چنین فضایی که روابط دو کشور در حال گسترش است مجال شایسته ای برای فارسی آموزان فراهم شده که با یادگیری این زبان نقشی در نزدیکی مردم دو کشور و توسعه ارتباطات فرهنگی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پانزدهمین دوره آموزش زبان فارسی در مسکو آغاز شد

پانزدهمین دوره آموزش زبان فارسی در مسکو آغاز شد