مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 14:052023-02-13سياسي

جانشین نیروی قدس سپاه: ایثار فاطمیون مانع پیشروی داعش تا بنگلادش شد


جانشین فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی داعش را محصول طرح آمریکایی - صهیونیستی دانست و گفت: ایثار رزمندگان فاطمیون(س)از پیشروی داعش تا بنگلادش جلوگیری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری، سردار محمدرضا فلاح زاده در جریان دیدار با خانواده مرحوم سیدقاسم حسینی از رزمندگان مدافع حرم تیپ فاطمیون نیروی قدس سپاه پاسداران اظهار کرد: داعش یک سازمان عادی نبوده بلکه شجره خبیثه ای است که در اعتقاد باطل خود مصمم و با انگیزه بود و در یک جمله می توان گفت داعشی ها ارتش اعتقادی در جبهه باطل بودند.

وی افزود: معمولا ارتش های مزدور تلاش می کنند کمترین تلفات را داشته باشند، اما داعش با اعتقاد راسخ باطل خود، رزمندگان ما را به شهادت می رساندند و خود نیز به هلاکت می رسیدند.

جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: در سوریه تمام کفر در برابر تمام اسلام قرار گرفت و این اتحاد بین مسلمانان عراق، سوریه، افغانستان، لبنان و ایران بود که داعشی ها را زمین گیر کرد چرا که اعتقاد در جبهه حق بالاتر و قوی تر است.

فلاح زاده در ادامه داعش را محصول طرح آمریکایی - صهیونیستی برشمرد و خاطرنشان کرد: مدافعان حرم و رزمندگان فاطمیون با هدایت های رهبر معظم انقلاب و فرماندهی سردار دل ها حاج قاسم عزیز این ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانشین نیروی قدس سپاه: ایثار فاطمیون مانع پیشروی داعش تا بنگلادش شد

جانشین نیروی قدس سپاه: ایثار فاطمیون مانع پیشروی داعش تا بنگلادش شد