مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 13:452023-02-13اقتصادي

رشد 280 درصدی ایجاد تاسیسات آب روستایی در سیستان و بلوچستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، علیرضا قاسمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان در جلسه توسعه آبرسانی استان با بیان اینکه پس از استقرار جمهوری اسلامی ایران در شهرها و بیش تر روستاها آب آشامیدنی با به روزترین استانداردهای روز جهانی .

- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: عملکرد حوزه آبرسانی در سال های پس از انقلاب اسلامی نشان می دهد که به برکت انقلاب و خدمات شایسته نظام در سیستان و بلوچستان، ایجاد تاسیسات آبرسانی روستایی در این استان با رشد 280 درصدی روبه رو است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، علیرضا قاسمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان در جلسه توسعه آبرسانی استان با بیان اینکه پس از استقرار جمهوری اسلامی ایران در شهرها و بیش تر روستاها آب آشامیدنی با به روزترین استانداردهای روز جهانی و با استفاده از تأسیسات و تصفیه خانه های به روز توزیع می شود، افزود: انقلاب اسلامی یک نقطه عطف محسوب می شود که تاریخ را به 2 قسمت کاملا متفاوتِ پیش و بعد انقلاب تقسیم می کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: عملکرد حوزه آبرسانی در سال های پس از انقلاب اسلامی نشان می دهد که به برکت انقلاب و خدمات شایسته نظام در سیستان و بلوچستان، ایجاد تاسیسات آبرسانی روستایی در این است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 280 درصدی ایجاد تاسیسات آب روستایی در سیستان و بلوچستان

رشد 280 درصدی ایجاد تاسیسات آب روستایی در سیستان و بلوچستان