مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 13:402023-02-13سياسي

دوره تخصصی «ساخت و تولید بونسای» برگزار می شود


انجمن علمی دانشجویی صنایع چوب و کاغذ دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران، دوره تخصصی «ساخت و تولید بن سای» را برگزار می کند.

- انجمن علمی دانشجویی صنایع چوب و کاغذ دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران، دوره تخصصی ساخت و تولید بن سای را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این دوره تخصصی به صورت ورکشاب حضوری از 27 تا 29 بهمن ماه، با تدریس علی رضا خورشیدی، در دانشکده کشاورزی و منبع طبیعی دانشگاه تهران برگزار می شود.

تعریف و تاریخچه بونسای ، انواع بونسای و دسته بندی آنها ، گیاهان مناسب برای بونسای ، تولید بونسای (ظروف مناسب) ، ابزار تولید بونسای ، روش های پرورش و تکثیر بونسای و یامادوری ، زیبایی شناسی و تولید بونسای ، اصول طراحی بونسای بر اساس آیتم های مختلف گیاه ، نباری و نئاگاری ، فرم ریشه روی سنگ ، جین، شاری، سابامیکی، تانوکی ، سیم بندی و فرم دهی بونسای ، هرس ریشه و شاخه و شاخه زایی ، تعویض گلدان ، تکنیکها و رازهای قطورکردن تنه و ریشه ، تکنیکها و رازهای کوچک کردن برگ ، آبیاری و رطوبت بونسای ، خاک بونسای ، نور مناسب برای انواع بونسای ، آفات و بیماریهای بونسای و درمان آن ، احیا و نجات بونسای ، ویدیوهایی از کارگاه عملی تولید بونسای و کار با نمونه های مختلف درختچه ها و فیلم های آموزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره تخصصی «ساخت و تولید بونسای» برگزار می شود

دوره تخصصی «ساخت و تولید بونسای» برگزار می شود