مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 13:122023-02-13سياسي

دانشجویان اردبیلی با خانواده شهید «اصغر باقری خیرآبادی» دیدار کردند


تعدادی از دانشجویان دانشگاه های استان اردبیل در قالب طرح ملی «یاد یار» با خانواده شهید دانشجو «اصغر باقری خیرآبادی» دیدار و گفت وگو کردند.

- دانشجویان اردبیلی با خانواده شهید اصغر باقری خیرآبادی دیدار کردند ایسنا/اردبیل تعدادی از دانشجویان دانشگاه های استان اردبیل 24 بهمن در قالب طرح ملی یاد یار با خانواده شهید دانشجو اصغر باقری خیرآبادی دیدار و گفت وگو کردند.

اولین دوره طرح ملی یاد یار در استان اردبیل با هدف شناسایی و معرفی شهدای دانشجو و شهدای عرصه علم و فناوری به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان اردبیل، با موضوع دیدار با خانواده شهید دانشجو با حضور جمعی از دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی و علوم پزشکی استان به همراه رییس جهاددانشگاهی اردبیل و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در منزل خانواده شهید دانشجو اصغر باقری خیرآبادی برگزار شد.

در این دیدار صمیمی مهران اوچی اردبیلی، رییس جهاددانشگاهی استان اردبیل اظهار کرد: در جمع خانواده های عزیز، بزرگوار و معزز ایثارگران جز تواضع، احترام و اینکه اعلام کنیم افتخار کشور و انقلاب اسلامی هستید چیز دیگری نمی توانیم بگوییم چرا که صاحبان اصلی این انقلاب، ایثارگران و خانواده های آنان هستند و هر چه امروز کشور ما دارد و هرچه در آینده به دست بیاورد به برکت خون ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان اردبیلی با خانواده شهید «اصغر باقری خیرآبادی» دیدار کردند

دانشجویان اردبیلی با خانواده شهید «اصغر باقری خیرآبادی» دیدار کردند