مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 12:402023-02-13اجتماعي

راه های اصلی نهاوند باز است/ صبور باشید، راه های روستایی به مرور باز می شوند


رییس اداره راهداری نهاوند با بیان اینکه تمام راه های اصلی باز است گفت: مردم صبور باشند، راه های روستایی به مرور بازگشایی می شوند.

- عمید الوند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند با بیان اینکه در حال حاضر تعدادی از راه های روستایی شهرستان به خاطر کولاک درگیر برف است که به مرور توسط عوامل راهداری بازگشایی می شوند اظهار کرد: با توجه به کوهستانی بودن تعدادی از روستاهای بخش خزل مانند دارسیوه، شطزل، تاریک دره و چند روستای دیگر این منطقه به علت کولاک و بارش برف مسدود است.

وی با بیان اینکه یک دستگاه لودر برای بازگشایی راه ها به منطقه اعزام شده است گفت: البته با توجه به اینکه طبیعتا بازگشایی راه های روستایی مقداری زمان بر می باشد و با توجه به اینکه ممکن است کولاک مجددا راه هایی که باز می شوند را مجدد با برف پر کند از اهالی روستاها تقاضا داریم در این رابطه ضمن صبوری با ما مشارکت کنند.

رییس اداره راهداری نهاوند گفت: به دنبال بارش سنگین برف طی شب و روز گذشته در نهاوند ماموران راهداری به طور مداوم در جاده ها حضور دارند و با استفاده از تجهیزات راهداری و ماسه پاشی مانع از مسدود شدن جاده های اصلی شده اند.

وی در پایان گفت: اگرچه ماموران راهداری شبانه روزی در جاده ها حضور دارند اما به رانندگان توصیه می شود با توجه به افزایش برودت هوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه های اصلی نهاوند باز است/ صبور باشید، راه های روستایی به مرور باز می شوند

راه های اصلی نهاوند باز است/ صبور باشید، راه های روستایی به مرور باز می شوند