مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 11:252023-02-13حوادث

امدادرسانی به1300خودرو گرفتار در برف استان سمنان/15نفر مصدوم شدند


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه طی شبانه روز گذشته این جمعیت به یک هزار و 300 خودرو در محورهای استان امدادرسانی کرده است، - گفت:15 مصدوم نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

مظفر محمد خانی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه همزمان با بارش برف در محورهای استان سمنان تیم های عملیاتی در پایگاه های امداد و نجات هلال احمر به صورت آماده باش درآمدند، ابراز داشت: 16 نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر استان سمنان در قالب شش تیم عملیاتی با شش دستگاه خودرو در گردنه های برفگیر استان سمنان خدمات لازم را به مسافران و در راه ماندگان ارائه کردند.

وی ضمن بیان اینکه مهمترین حوادث شب گذشته به محور شاهرود-میامی مربوط می شود، افزود: واژگونی تریلی در این محور وقوع چندین تصادف زنجیره ای را رقم زد که در نهایت جاده برای ساعاتی مسدود شد و امدادگران بلافاصله با حضور در محل امداد رسانی لازم را انجام دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه خوشبختانه حوادث ترافیکی شب گذشته فوتی نداشته است، ابراز داشت: این حوادث 15 مصدوم برجای گذاشت که همگی آنها توسط اورژانس و هلال احمر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

محمدخانی ضمن بیان اینکه علاوه بر محور مذکور در محورهای دیگر نیز شاهد امداد رسانی به خودروها و مسافران بوده ایم،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی به1300خودرو گرفتار در برف استان سمنان/15نفر مصدوم شدند

امدادرسانی به1300خودرو گرفتار در برف استان سمنان/15نفر مصدوم شدند