مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 11:202023-02-13سياسي

تبدیل ایران به قدرت بزرگ جهانی /ظرفیت های کشور بیش از مشکلات است


رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت:به عنوان یک سرباز ملت ایران می گوییم که ایران در گام دوم انقلاب اسلامی و در نظم نوین جهانی به یک قدرت بزرگ جهانی تبدیل خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلامرضا سلیمانی صبح دوشنبه در مراسم افتتاح 60 پروژه محرومیت زدایی در طبس اظهار کرد: ملت ایران در 22 بهمن سال جاری در واقع یک فتح الفتوح بزرگ را رقم زد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه در ماه های گذشته نظام سلطه و به ویژه آمریکا به همراه مزدورانش یک فتنه بزرگ را بر علیه انقلاب اسلامی طراحی کردند، بیان کرد: گفته من نه یک تحلیل بلکه بر اساس اطلاعات دقیق است.

سلیمانی ادامه داد: در این مسیر از فضای مجازی و ابزار رسانه نیز استفاده کردند که با عدم همراهی ملت ایران رو به رو شد.

حضور مردم در 22 بهمن نظام سلطه را با شکست رو به رو کرد وی با اشاره به اینکه مردم سراسر کشور در روز 22 بهمن با تمام وجود در میدان تجدید بیعت با آرمان های امام (ره) حضور پیدا کردند، افزود: حضور مردم، نظام سلطه را در رویارویی با انقلاب اسلامی با شکست اجتناب ناپذیر رو به رو کرد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه نظم نوین جهانی جدیدی با محوریت آسیا در حال شکل گیری است، ادامه داد: باید ببینیم که جایگاه ایران قوی در این نظم نوین جهانی کجا است و در این موضوع گفته ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل ایران به قدرت بزرگ جهانی /ظرفیت های کشور بیش از مشکلات است

تبدیل ایران به قدرت بزرگ جهانی /ظرفیت های کشور بیش از مشکلات است